Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Starbucks

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:30 am

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:36 am

Achilles en Patrokles hadden rond vijf uur afgesproken bij de Starbucks. Achilles had hem laatst een sms gestuurd of hij misschien nogmaals met hem kon afspreken, omdat hij nog vragen had over zijn hond, en Patrokles had ermee ingestemd. Echter was hij zich nu alweer aan het haasten om wel op tijd te komen. In de tram had hij Achilles nog een bericht gestuurd dat hij tien minuten later zou komen en nerveus had hij zijn stropdas losser getrokken, zodat hij de bovenste knoopjes van zijn overhemd open kon maken. Hij hield er niet van om te laat te komen en hij voelde zich dan ook erg schuldig. Toen hij eindelijk bij de Starbucks aan kwam, keek hij vluchtig om zich heen, maar hij zag Achilles niet zitten. Ongemakkelijk pakte hij zijn mobiel erbij, zodat hij een bericht kon sturen om te vragen waar hij zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:47 am

Toen Achilles Amie had opgehaald had Patrokles ook zijn nummer gegeven voor het geval hij nog vragen had over de hond. Met een grijns had hij het papiertje aangenomen en enkele dagen later had hij besloten om hem een berichtje te sturen. Het ging meer dan goed met Amie in huis, maar hij wilde de jongeman gewoon nog een keer zien. Toen hij het berichtje had gelezen dat Patrokles iets later zou zijn, had Achilles besloten om nog even naar het park te gaan dat iets verderop lag. Hij was toch nog te vroeg en dan kon Amie nog even rennen voordat ze rustig moest blijven in de winkel. Amie was zo aan het rennen dat Achilles haast de tijd was vergeten, dus haastte hij zich naar de Starbucks en zag hij Patrokles al snel zitten. 'Sorry, ze was zo aan het spelen, ik was de tijd vergeten.' lachte hij en keek met een glimlach toe hoe Amie enthousiast tegen Patrokles aansprong. 'Ze is je in ieder geval nog niet vergeten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:52 am

Patrokles zuchtte diep, toen hij geen bericht terug kreeg van Achilles, en besloot dus om alvast maar iets te bestellen. Hij kwam werkelijk waar nooit in de Starbucks, dus vroeg hij aan het meisje achter de balie wat zij zou aanraden en bestelde er daar twee van. Zo nam hij plaats aan een tafeltje en roerde vervolgens afwachtend door de koffie heen. Misschien was hij hem wel vergeten of was het een grap- Op hetzelfde moment voelde hij iets tegen zijn been aan springen en zag hij Amie naast hem staan. 'Hé, Amie,' glimlachte hij, waarna hij op zijn knieën ging zitten en de hond begon te aaien. Vervolgens hoorde hij Achilles' stem en keek hij omhoog, om daar de man te zien staan. 'Is niet erg, ik was ook te laat,' lachte hij zachtjes, waarna hij weer plaats nam en de koffie naar Achilles schoof. 'Ik- ik heb geen idee wat je lekker vindt, dus ik heb maar wat besteld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:58 am

'Oh, ik lust praktisch alles.' verzekerde hij hem en nam plaats aan het tafeltje. 'Amie, zit.' Hij had de laatste dagen geprobeerd om haar wat te trainen. Het leek erop alsof ze de basis al kende, maar hij wilde een hond die goed getraind was. Het duurde even, maar uiteindelijk ging ze braaf onder de stoel zitten en kon Achilles zijn aandacht focussen op Patrokles. 'Ik had nog wat kleine vraagjes, niets bijzonders hoor, gewoon nieuwsgierigheid.' begon hij, terwijl hij een slok van de koffie nam. 'Hoe is ze eigenlijk in het asiel terecht gekomen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:02 am

Patrokles nam een slok van zijn koffie en keek Achilles afwachtend aan. Na zijn vraag keek hij hem met een treurige blik aan. 'Haar bazin kreeg een auto-ongeluk, waardoor ze in een rolstoel belandde. Ik weet nog wel dat Amie bracht naar het asiel... Ik heb nog nooit iemand zo verdrietig gezien. Ze kon niet meer voor hem zorgen. Ze gunde Amie iemand die altijd met haar zou rennen en bewegen en die haar überhaupt nog kon uitlaten. Zelf kon ze dat allemaal niet meer.' Hij keek naar Amie, die onder de stoel zat van Achilles, en vervolgens weer naar de man zelf. 'Dus ik ben blij dat ze nu een goede baas heeft gevonden. Hoe gaat het trouwens met haar thuis? Bevalt het haar? En bevalt het jou?' grinnikte hij, terwijl hij hem vragend aan keek. 'Het scheelt natuurlijk al dat ze zindelijk is en dat ze ook goed opgevoed is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:08 am

Achilles luisterde naar het verhaal van Patrokles, terwijl hij zijn koffie dronk. Het was een treurig verhaal, maar ergens was hij ook blij dat ze voordat ze bij hem kwam ook een goed huis had gehad. Je hoorde zoveel verhalen over mishandelde honden, maar dat was gelukkig hier niet het verhaal. 'Heb je haar contact gegevens? Van haar vorige baas?' vroeg hij nieuwsgierig. 'Wellicht vindt ze het wel leuk om haar nog eens te zien.' Het was al treurig genoeg dat ze haar hond naar het asiel moest brengen. Als ze een beetje in de buurt woonde kon Achilles er op zijn minst een paar keer naartoe gaan met Amie. 'Ja het bevalt zeker!' lachte hij enthousiast. 'Ze is heel makkelijk, het enigste wat ik haar probeer af te leren is slapen op het bed, maar dat lukt nog niet echt.' grinnikte hij. Soms begon ze in haar mand, maar altijd eindigde ze onder de dekens in zijn bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:16 am

Patrokles dacht even diep na, maar knikte vervolgens. 'Haar data moeten vast nog wel in onze database staan van het asiel. Ik zal haar wel een keer bellen of ze het leuk vindt om Amie weer eens te zien en dan kan ik je haar nummer geven om af te spreken.' De vrouw zou het vast leuk vinden om haar hond weer terug te zien. Of wellicht zou het te veel pijn doen en wilde ze het juist níet. 'Ach, een beetje gezelschap in bed is nooit verkeerd,' mompelde hij, waarna hij pas besefte wat hij had gezegd en er snel over heen probeerde te praten. 'Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar wat was precies de reden dat een hond wilde hebben? Het is natuurlijk altijd best een grote stap en ik vroeg me af-' Hij besliste om zijn zin te kappen en Achilles de kans te geven om te antwoorden. Ongemakkelijk nam hij een slok en keek hij weer naar Amie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:29 am

Achilles moest lachen door zijn woorden. 'Daar heb je inderdaad gelijk in.' lachte hij en schudde zijn hoofd. Bij zijn volgende vraag dacht hij even na voordat hij antwoordde. 'Ik zocht gewoon wat gezelschap in bed.' grapte hij en schudde zijn hoofd. 'Nee, ik kom net uit een relatie van een aantal jaar en het huis was zo leeg en stil. Het leek me wel een goed idee om een hond te nemen, veel beter dan vrouwen.' lachte hij en zette zijn lege mok aan de kant. 'Daarnaast is een leven met een hond veel leuker. Ik had nooit tijd om er voor eentje te zorgen, maar ik ben blij dat ik er tijd voor heb vrijgemaakt.' gaf hij toe en glimlachte. 'Heb jij zelf honden? Of überhaupt huisdieren?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 7:25 pm

Patrokles schudde zijn hoofd als antwoord op zijn vraag. 'Ik ben te weinig thuis om een hond te hebben,' legde hij uit, waarna hij besefte dat hij misschien ook moest uitleggen waarom hij weinig thuis was. 'Ik werk op een middelbare school als geschiedenisleraar. En daardoor ben ik dan de hele dag weg...' Hij besefte hoe suf het wel moest klinken dat hij geschiedenisles gaf en dronk dus maar snel weer wat van zijn koffie. 'En nee, ook geen andere dieren. Oh wacht, ik heb een goudvis, maar die heeft niet eens een naam,' lachte hij, waarna hij na dacht over wat Achilles precies had gezegd. Hij had er dus een hele lange relatie op zitten. Dan was het begrijpelijk dat hij wel behoefte had aan wat gezelschap. 'En jij- jij doet dus aan football?' probeerde hij het gesprek op gang te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 8:31 pm

Achilles luisterde geïnteresseerd naar Patrokles. 'Geschiedenis? Wauw, en wat is je favoriete... tijdperk?' vroeg hij lachend. Op school had hij nooit zoveel interesse getoond in andere vakken dan sport. Hij was best oké in Engels en verbazingwekkend genoeg was hij goed geweest in wiskunde, maar de andere vakken waren nooit echt zijn ding. Gelukkig had hij football nog en had hij nadat hij zijn school had afgerond een beurs gekregen. 'Een goudvis zonder naam?' lachte hij. 'Arm ding.' Toen Amie onrustig begon te worden, nam hij haar op schoot en ging ze weer rustig liggen. 'Ik speel voor de Miami Dolphins.' zei hij als bevestiging en glimlachte kort. 'Het klinkt een stuk spannender als het werkelijk is hoor, ik zit nog niet in het vaste team, maar dat komt nog wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 8:40 pm

Patrokles kleurde nog roder, toen Achilles ook werkelijk waar dieper erop in ging dat hij leraar was. 'De klassieke oudheid,' zei hij zachtjes, terwijl hij zich half verstopte achter zijn beker koffie. Ondertussen keek hij naar Amie, die tevreden op zijn schoot lag, en ging er een steek van jaloezie door zijn borst heen. Hij wilde al zo lang een eigen hond hebben, zodat hij ook niet meer dag in dag uit alleen zou zijn. Ondanks dat hij het niet erg vond om alleen te zijn, at de eenzaamheid hem langzaam op. 'De Miami Dolphins?' herhaalde Patrokles vervolgens. Het woord had hem onmiddellijk uit zijn gedachten gehaald. 'Oh, god, mijn halfbroer is jullie grootste fan. Ik kan geen woord meer horen over die club. Ik ken bijna alle spelers in het vaste team.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 9:18 pm

'De klassieke oudheid? Nou, daar mag je mij wel eens wat meer over leren.' zei hij met een klein glimlachje op zijn gezicht en keek naar hun lege bekers. 'Wil je nog wat te drinken? Ik trakteer dit keer.' Zelf lustte hij nog wel wat en gezien Patrokles zijn drankje had betaalt wilde hij de daad graag terug doen. 'Echt? Dan zal ik er niet al teveel over over doorgaan.' grinnikte hij en aaide Amie kort door haar haren heen. 'Wellicht kan je binnenkort zeggen dat je iemand uit het vaste team kent, kan je indruk maken op je broer.' lachte hij en stond alvast op. 'Als jij Amie vast wilt houden, dan ga ik nog wat te drinken halen. Wat wil jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 9:26 pm

Patrokles moest kort lachen, terwijl hij ongelovig zijn hoofd schudde. 'Ik denk dat hij mijn mobiel gaat plunderen om jouw nummer te zoeken. Ik overdrijf niet als ik zeg dat hij jullie grootste fan is. Hij zal jou ook wel kennen.' Toen Achilles voorstelde om nog wat te drinken te halen en dat Amie op zijn schoot kon, begon Patrokles enthousiast te knikken. 'Ja- ja graag!' glimlachte Patrokles, waarna hij Amie over nam en zelf op zijn schoot zette. Kort dacht hij na, terwijl hij naar de menu kaart keek. 'Ehm, kies jij maar uit. Ik- ik kom nooit in de Starbucks,' zei hij eerlijk, terwijl hij zijn gezicht verborg in de zachte vacht van Amie. Toen hij kort op keek, zag hij twee vrouwen in de hoek naar hem kijken. Hij glimlachte kort terug en bleef Amie aaien. Misschien hield Alena ook wel van honden... Net zoals Achilles. Het was apart hoe hij die twee altijd in hetzelfde opzicht zag. Hij was er nog niet uit hoe dat kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 9:39 pm

Achilles moest lachen door Patrokles' enthousiasme en gaf Amie over. 'Je laat het over aan mij? Weet je het zeker?' vroeg hij met een grijns en bestelde twee White Chocolate Latte's, waarmee hij terug liep naar zijn tafeltje. 'Ik hoop dat je het wat vind, het is één van mijn favorieten.' Hij kwam er niet vaak omdat het niet echt in zijn dieet paste als sporter zijnde, maar als hij zichzelf wilde trakteren nam hij altijd een White Chocolate Latte. 'Dus, geschiedenis leraar zei je? Hoe ben je daarbij gekomen? Altijd al een leraar willen zijn?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij een slok nam van zijn drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 9:52 pm

'Ik wist wel dat ik je smaak kon vertrouwen,' grinnikte Patrokles, toen Achilles met twee koppen latté terug kwam lopen en weer bij hem kwam zitten. Nieuwsgierig nam hij een slok en sloot vervolgens zijn ogen van genot. Het was echt een heerlijke smaak. 'Hoe ik daarbij gekomen ben?' Patrokles dacht even diep na en haalde vervolgens zijn schouders op. 'Ik was nooit ergens heel erg goed in, behalve geschiedenis. Mijn opa vertelde me vroeger altijd verhalen,' vertelde hij met een klein glimlachje. Zijn opa leefde jammer genoeg niet meer en elke dag miste hij hem nog. Het was niet alleen zijn opa, maar ook zijn vader en beste vriend. 'Hij- hij heeft me nooit gedwongen om geschiedenis te studeren, maar hij zag hoeveel plezier ik erin had en- en zo rolde ik erin. Toevallig zochten ze nog een geschiedenis leraar bij de plaatselijke high school, dus daar werk ik nu.' Hij nam weer een slok en keek Achilles vervolgens weer nieuwsgierig aan. 'En jij dan? Hoe ben je bij de ''Dolphins'' beland?' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:14 pm

'Ik ben blij dat ik een goede keuze heb gemaakt.' lachte Achilles en luisterde geïnteresseerd naar het verhaal van Patrokles. 'Als je maar iets doet wat je leuk vindt, toch?' Dat was voor Achilles altijd het belangrijkste geweest, iets doen wat je leuk vindt. 'Ik heb na de middelbare een sportbeurs gekregen en mocht al snel trainen met de één van de oud-trainers van de Dolphins. Hij heeft me uiteindelijk naar een selectie gestuurd waaruit ik ben gekozen.' vertelde hij. 'Dus nu train ik al een tijdje met hen mee.' Hij was best trots op zijn prestaties, maar daar ging hij nooit veel over door tegenover anderen. 'Dus je bent zelf niet echt een football fan?' vroeg hij uiteindelijk nog en roerde met zijn lepeltje door de latte heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:27 pm

Patrokles leunde met zijn kin op zijn hand en luisterde zo geïnteresseerd naar de woorden van Achilles. Hij was zo'n typische gast op high school die hij als tiener altijd gehaat had. Misschien hadden ze zelfs wel op dezelfde school gezeten. 'Ehm, nee, ik zal mezelf geen football fan noemen inderdaad,' lachte Patrokles, waarna hij al snel bedachtzaam op zijn lip beet. 'Of, nou ja, het is niet dat ik de sport niet leuk vind. Het is op zich een leuke sport om naar te kijken, maar mijn broer-' Hij schudde ongelovig zijn hoofd, terwijl hij lachte. 'Je had zijn kamer moeten zien toen we nog jong waren. En nu, zelfs als getrouwde man, is hij nog steeds fan. Hij neemt zijn zoon elke wedstrijd mee. Hij zit bijna altijd in het publiek. En door dat éindeloze gepraat over de Miami Dolphins heb ik nogal een afkeur tegen de club gehad. En dat komt dus niet door de spelers he!' zei hij er nog snel achteraan, waarna hij moest lachen. 'Misschien- wellicht zal ik de club meer kunnen waarderen als jij eenmaal in het vaste elftal zit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 10:55 pm

Achilles moest lachen door de hakkelende woorden van Patrokles en knikte uiteindelijk. 'Ik mag iedere wedstrijd wat vrijkaarten weggeven voor de wedstrijd aan vrienden en familie. Ik heb voor de aankomende wedstrijd nog wat kaarten liggen, dus bij deze ben je uitgenodigd.' lachte hij en keek hem aan. 'Als je het leuk vindt tenminste, wat mij betreft mag je je broer en zijn zoon ook meenemen. Dan staat hij bij je in het krijt.' grapte Achilles en keek naar Amie die nog steeds op Patokles' schoot lag te slapen. 'We spelen tegen de Steelers.' vertelde hij. 'En als je geluk hebt zie je deze man ook nog eens in actie.' Hij vond Patrokles moeilijk te peilen, maar het kon geen kwaad om hier en daar wat kleine opmerkingen het gesprek in te gooien om te kijken hoe hij zou reageren. 'Maar enkel en alleen als je wilt natuurlijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:09 pm

Patrokles keek Achilles verrast aan bij zijn voorstel en begon vervolgens hard te lachen. 'Werkelijk waar, als mijn broer dat hoort, dat uitgerekend ík met kaarten kom én een speler ken-' Hij schudde ongelovig zijn hoofd en keek de man vervolgens dankbaar aan. 'Ik denk dat mijn broer en neefje het echt heel tof zouden vinden als ik ze mee zou nemen naar die wedstrijd. Dan ben ik eindelijk weer eens zijn lievelingsoom. Bedankt, Achilles.' Hij volgde Achilles' blik naar Amie toe en glimlachte zwakjes. 'Het- het zou leuk zijn als je dan zou spelen,' zei hij zachtjes met rode wangen, terwijl hij naar Amie keek, zodat hij niet zeker wist of Achilles hem had gehoord. Hij wist niet precies wat hij voelde, maar hij wist wel dat dit vast en zeker niet de laatste keer zou zijn dat ze elkaar zouden zien. Hij dronk zijn latté op en durfde Achilles toen pas weer aan te kijken. 'En bedankt voor de koffie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:16 pm

'Geen dank!' Hij was blij dat Patrokles zo enthousiast was en dat hij graag naar de wedstrijd wilde komen kijken. 'Ik hoop ook dat ik mag spelen.' zei hij met een kleine glimlach, al ging hij er vanuit dat zijn trainer hem wel in de formatie zou zetten dit keer, zeker nu één van zijn teamgenoten met een blessure zat en hij er niet vanuit ging dat hij voor de wedstrijd van aankomende week weer op het veld zou staan. Hij wilde zich er echter nog niet al teveel op vastzetten, dan kon hij enkel teleurgesteld worden. 'En geen probleem, ik trakteer graag. Zie het maar als een bedankje voor Amie.' zei hij met een kleine glimlach en moest lachen toen zijn hond opkeek bij het horen van haar naam. 'Ik denk dat ik er maar eens vandoor moet gaan. Mijn moeder komt vanavond eten en bij de goden- ze heeft er een hekel aan als ik onvoorbereid ben.' lachte hij, terwijl hij opstond. 'Ik ben met de auto, kan ik je nog ergens afzetten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:22 pm

Patrokles glimlachte om de woorden van Achilles en stond tegelijkertijd met hem op. 'Oh, ja, ik-' Hij beet peinzend op zijn lip en knikte uiteindelijk. Als hij nu nog met het openbaar vervoer moest, dan zou het hem best veel tijd kosten en dat kon hij beter besteden in het nakijken van toetsen. En daarbij kon hij Achilles vast en zeker wel vertrouwen dat hij hem gewoon zou af zetten. 'Oké, ik ga graag met je mee,' zei hij uiteindelijk, 'ik ga gewoon naar huis toe. Saaie avond toetsen nakijken.' Hij liep achter Achilles aan de winkel uit en keek glimlachend toe hoe Amie tevreden mee liep. Het bleef een schat van een beest. Hij liep mee de parkeergarage in en nam plaats op de passagiersstoel. Eenmaal in de auto gaf hij zijn adres door en wachtte hij geduldig af tot Achilles weg zou rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:40 pm

Het beroep van leraar was niets voor hem. Bij het idee dat hij de hele avond thuis toetsen van tieners moest gaan nakijken, viel hij al in slaap. Eenmaal in de parkeergarage opende hij zijn auto en liet hij Amie op de achterbank. Zelf nam hij plaats achter het stuur en voerde hij het adres dat Patrokles had opgegeven in op zijn navigatie. 'We wonen bij elkaar in de buurt.' concludeerde hij met een grijns, terwijl hij de parkeergarage uitreed en de navigatie volgde. 'Ik woon hier achter in één van dat appartementencomplex.' zei hij toen hij langs zijn eigen huis reed, Patrokles woonde nog een paar blokken verderop, maar hij vond het geen enkel probleem om hem langs te rijden. Hij wist van vroeger nog wel hoe rot het openbaar vervoer in de stad kon zijn en dat wilde hij de jonge man besparen. 'Is het hier?' vroeg hij, terwijl hij stopte voor een flatgebouw waar zijn navigatie aangaf dat hij heen moest. Ondanks alles kon zelfs de navigatie het wel eens fout hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimema dec 28, 2015 11:51 pm

Patrokles keek Achilles verbaasd aan, toen hij vertelde dat ze bij elkaar in de buurt woonden. Hij wist dat hij in een populair deel woonde voor starters en kleine gezinnen, maar Miami was zo groot, dat het bijna onmogelijk was om te zeggen dat je dichtbij elkaar woonde. Echter toen ze langs het huis van Achilles reden, kon hij niets anders concluderen dan dat hun huizen echt niet ver van elkaar vandaan lagen. Hij jogde soms wel eens 's ochtend langs het appartementencomplex van Achilles. 'Ja, het is hier,' zei hij, toen Achilles enkele deuren voor zijn eigen reed. Het klonk stom, maar hij vond het toch geen prettig idee als de man precies wist waar hij woonde. Toen Achilles was gestopt, keek hij ongemakkelijk om zich heen en bedacht hij zich hoe hij afscheid kon nemen. 'Bedankt voor de koffie, ik- ik hoop dat je alles voor vanavond nog kan regelen.' Hij klopte even kort op Achilles' schouder en opende vervolgens alvast de deur. Hij wist niet of dit nog ongemakkelijker kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitimedi dec 29, 2015 12:07 am

Achilles moest lachen door het ongemakkelijke afscheid van Patrokles. 'Ik zie je vast nog wel een keertje, oh en mocht je Amie nog eens willen zien moet je het maar laten weten. Ze is volgens mij dol op je.' lachte hij en glimlachte nog kort. 'Jij ook bedankt voor de koffie!' zei hij, terwijl hij zijn navigatie uitzette en de radio aandeed. 'Dat moet vast en zeker goed komen en anders moet mijn moeder het er maar mee doen. Ik kan leuke afspraken zoals deze toch niet laten schieten.' zei hij met een grijns en keek nogmaals naar de jonge man. 'Ik laat je weten wanneer ik de kaartjes heb oké, dan kan je ze komen ophalen als je wilt, of ik kom ze langs brengen als dat beter uitkomt.' Na nogmaals afscheid te hebben genomen, reed Achilles weg, richting zijn eigen huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Starbucks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks   Starbucks Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Starbucks
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Alternate Universe-
Ga naar: