Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Appartement van Achilles

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 02, 2016 9:00 pm

Patrokles verstijfde na zijn woorden en durfde pas weer te ademen toen hij weg was gelopen. Onmiddellijk sloeg hij zijn handen voor zijn ogen en liet hij eindelijk zijn tranen lopen. Hij was het mooiste en gelukkigste deel van zijn leven kwijt geraakt in minder dan vijftien minuten. Er waren een hoop momenten in zijn leven geweest dat hij zichzelf haatte, maar dit oversteeg alles. Hij viel op zijn knieën toen de honden binnen kwamen lopen en nam ze allebei in zijn armen, zodat hun vachten nat werden door zijn tranen. Pas toen hij wat gekalmeerd was, stond hij weer op en liep hij rechtstreeks naar de gamekamer toe. Hij opende de deur en ging voor de televisie staan, waarop een game te zien was. 'Betekende die vijf maanden zo weinig voor je dat je niet eens naar mij wilt luisteren? Ik weet dat je vaak bent teleurgesteld en ook door mij, maar-' Hij zocht naar de juiste woorden, maar werd afgeleid door het verdomde spel dat Achilles speelde. Hij zette de televisie uit en sloeg zijn armen over elkaar heen, terwijl een radeloze blik op zijn gezicht was ontstaan. 'Maar ik hóúd van je. En ik weet zeker dat we dit kunnen uitpraten- en, en ik heb je zoveel wél verteld, dingen die ik nooit aan anderen zou vertellen, maar dit- dit kon ik nog niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 02, 2016 9:11 pm

'Betekende die vijf maanden zo weinig voor jou dat je het nodig vond om keer op keer tegen me te liegen?' kaatste Achilles bitter terug, waarna hij zijn controller aan de kant legde. 'Misschien had je dat eerder moeten bedenken, Patrokles. Alsjeblieft, doe me een plezier en hou op met die slappe excuses. Pak je spullen en ga.' Achilles moest een hoop moeite doen om niet tegen hem te schreeuwen, al was dat hetgeen wat hij het liefste zou willen doen op dit moment. Al zijn woede eruit gooien. 'Misschien is een band van vertrouwen niet zo belangrijk voor jou in een relatie, maar voor mij is het alles.' Hij stond op bij zijn woorden en liep langs hem heen om de tv weer aan te zetten en verder te gaan met zijn spel. Het ging Achilles niet eens om de drugs, natuurlijk was dat niet iets wat hij had verwacht en het deed hem wel was, maar dat was niet wat hem zo kwetste. Hoe vaak Patrokles wel niet tegen hem had gezegd dat ze geen geheimen voor elkaar hadden en dat terwijl hij een groot en belangrijk deel van zijn leven achter had gehouden voor hem. 'Wil je voor mijn beeld weggaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 02, 2016 9:27 pm

Patrokles keek hem geraakt aan en beet gepijnigd op zijn lip. 'Deze vijf maanden betekende alles voor mij,' zei hij zacht, waarna hij zijn armen naast zich liet hangen en naar de grond staarde. Hij besefte nog steeds niet goed dat het allemaal over was, dat ze samen geen tijd meer zouden doorbrengen. 'Je was mijn eerste in álles. Als ik je niet had vertrouwd, dan had ik nooit-' Hij besefte dat het geen zin meer had. Achilles was weer bezig met zijn spel en had niet eens meer oog voor hem. De sleutels van Achilles' huis zaten in zijn zak en hij gooide ze naast zijn vriend op de bank. Hij duwde hard zijn nagels in zijn handpalm om ervoor te zorgen dat hij niet opnieuw zou gaan huilen en vervolgens verliet hij de kamer. Het voelde fout om alleen Amigo mee naar huis te nemen en vooral toen Amie begon te blaffen en piepen. Achilles en Patrokles zorgden er altijd voor dat de honden in elk geval samen waren, ook als ze een nacht niet samen sliepen. Hij pakte uiteindelijk alleen zijn gitaar, zijn tas en hield Amigo aan zijn lijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 02, 2016 9:41 pm

Achilles concentreerde zich zo goed mogelijk op zijn spel, maar toen Patrokles de kamer uit liep pauzeerde hij het. Zwijgend keek hij naar de sleutels die naast hem op de bank lagen. Hij voelde zijn hart kloppen in zijn keel. Uiteindelijk pakte hij de woedend de sleutels op en smeet hij ze naar de andere kant van de kamer. Ze miste de tv maar net en belandde ergens achter het tv-meubel. Achilles kon horen hoe Patrokles de spullen in zijn tas deed en de hond de riem aandeed. Hij wachtte enkel nog op het geluid van de deur, voordat hij uit de kamer zou komen. Hij wilde Patrokles niet zien, hij wilde niet geconfronteerd worden met de gevoelens die hij op dit moment had. Er ging zoveel om in zijn hoofd. Hij voelde zich gekwetst, maar tegelijkertijd voelde het alsof zijn hart uit zijn lichaam was getrokken. Toen hij de deur dicht hoorde vallen, kwam hij langzaam overeind en liep hij naar de woonkamer, waar Amie voor de buitendeur zat. Toen ze hem zag, liep ze kwispelend naar hem toe. Achilles ging op zijn knieën zitten en aaide Amie door haar vacht heen. Zonder dat hij het op had gemerkt waren er tranen in zijn ogen ontstaan. Pas toen Amie de tranen van zijn wangen af likte, had hij het door. 'Het is beter zo...'

the end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 16, 2016 2:02 pm

[new]
Patrokles stond voor de deur van Achilles' huis en staarde naar de bel. Hij had nog steeds niet de moed om ook werkelijk aan te bellen. Hij had ongeveer een kwartier voor het appartementencomplex gestaan, voordat hij naar boven durfde te gaan. Stilletjes hoopte hij dat Achilles niet thuis was en dat ze dus geen confrontatie zouden krijgen, maar hij had zijn auto al zien staan én de lichten brandden in zijn huis. Sinds hun ruzie hadden ze elkaar niet meer gesproken of gezien. Hij had inmiddels al een hoop dates gehad met Noah en ze zaten nu in het begin van een relatie. Normaal bracht de gedachte aan zijn vriend een hoop geluk in hem los, maar nu hij voor Achilles' huis stond, stonden al zijn emoties op zijn kop. Hij had de media ook zo veel mogelijk willen vermijden, maar toch was het iemand gelukt om hem te vertellen over Achilles en Eliza. Met een brok in zijn keel belde hij aan en wachtte hij geduldig tot er open werd gedaan, terwijl hij stilletjes in zijn hoofd smeekte dat Achilles in elk geval alleen zou zijn. Hij wist niet hoe hij zou reageren op het zien van Achilles en zijn vriendin samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 16, 2016 5:39 pm

Het had niet lang geduurd voordat Achilles en Eliza weer een relatie waren begonnen. Zij was de voornaamste reden dat Achilles niet constant met Patrokles in zijn hoofd zat en ondanks dat hij het moeilijk vond om door te gaan alsof er niets aan de hand was, was het een verademing om niet steeds aan Patrokles te moeten denken. Hij en Eliza waren nog niet officieel bij elkaar ingetrokken, maar ze spendeerde het grootste deel van haar dagen in zijn appartement. Op dit moment was ze op haar werk en zat Achilles in zijn joggingbroek in zijn game kamer de nieuwe Uncharted game aan het spelen. Officieel zou hij pas over een week uitkomen, maar hij had een exemplaar in handen weten te krijgen. De bekendheid die hij kreeg droeg ook een hoop voordelen met zich mee, zoals deze. Hij zat helemaal in zijn spel toen de bel ging. Hij verwachtte niemand, geen pakketje en Eliza zou vanavond laat pas thuiskomen gezien ze een vergadering had. Nietsvermoedend liep Achilles naar de deur en opende deze. Toen hij Patrokles zag staan werd zijn gezicht strak. 'Wat doe je hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 16, 2016 5:46 pm

Al snel werd de deur open gedaan en stond hij oog in oog met Achilles. Moeizaam slikte hij bij het aanzicht van zijn ex en schraapte vervolgens onzeker zijn keel. 'Ik ben mijn creditcard kwijt. Ik- ik heb overal gezocht en ik kan het nergens vinden,' begon hij haastig en struikelend over zijn woorden. Hij haalde een hand door zijn haren heen en voelde hoe zijn hand trilde. Hij wist niet waarom Achilles na al die tijd nog steeds zo'n reactie uit hem kon halen. Misschien kwam het wel doordat ze het hele gebeuren nooit uit hadden kunnen praten. En ondanks dat hij diep van binnen wist dat hij Achilles kon vertrouwen, was hij nog steeds bang dat hij Patrokles' geheim naar buiten zou brengen. 'Ik hoopte dat het hier zou liggen. Ik heb er een reservering mee gedaan bij een restaurant in Parijs, en- Ik kan dat geld heel erg goed gebruiken. En gezien het toch niet meer doorgaat...' Hij moest hard bij werken om zijn huur deze maand te kunnen betalen, laat staan voedsel en elektriciteit. Zoals beloofd had hij bij een erg duur en bekend restaurant een reservering geplaatst, waar hij meteen al een groot bedrag voor had moeten betalen. Met een hoopvolle en bijna smekende blik keek hij zijn ex aan en vervolgens gleed zijn blik naar binnen, waar hij Amie zag staan. Kort glimlachte hij, maar deze werd al snel serieus bij het zien van Achilles' blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 17, 2016 6:11 pm

'Ik heb niets gevonden.' Als Patrokles hier ergens zijn creditcard was verloren had Achilles hem vast en zeker gevonden. 'Waarom heb je me niet gewoon een bericht gestuurd met de vraag of ik wilde kijken?' Dat had het voor hen beiden een stuk makkelijker gemaakt. Achilles' uitdrukking was nog steeds strak en hij probeerde geen enkele emotie door te laten schijnen. Hij wist ook niet goed hoe hij zich moest voelen op dit moment. Hij kon met zekerheid zeggen dat Patrokles er niet op zijn best uitzag, maar dat kon je van hemzelf ook zeggen. Hij had het trainen lichtelijk verwaarloosd, al moest hij dat weer op gaan pakken voordat hij compleet uit vorm zou zijn als het nieuwe seizoen weer begon. 'Je mag zoeken, maar wel snel. Eliza komt zo thuis.' loog hij. Ze zou vanavond pas thuis komen, maar Patrokles hoefde niet te weten dat Achilles hem niet in zijn huis wilde op dit moment. De foto's van hen twee waren vervangen door foto's van hem en Eliza. Er was geen enkel spoor meer te zien dat Patrokles en Achilles ooit een relatie hadden gehad. Hij stapte zonder iets te zeggen de hal in, zodat Patrokles naar binnen kon lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimezo apr 17, 2016 6:27 pm

'Ik was toevallig in de buurt,' vertelde Patrokles hem. 'Is het dan zo'n ramp als ze me ziet?' Hij trok een wenkbrauw op en liep achter hem aan naar binnen toe. Al snel kwam Amie op hem af gerend en tilde hij haar glimlachend in zijn armen op, waarna ze hem al snel enthousiast in zijn gezicht begon te likken. 'Amie! Jij bent niets veranderd.' Echter liet Amie hem al snel denken aan Amigo en met een brok in zijn keel zette hij de hond weer op de grond. 'Zo te zien gaat het goed met haar.' Hij was inmiddels de woonkamer ingelopen en nam voor de bank plaats, zodat hij goed tussen de kussens kon kijken. Hij had een tijdje met het ding in zijn broekzak gelopen en het was er vast een keer uitgevallen. Of hij had het ergens neergelegd... Terwijl hij zo zocht, zag hij Achilles in zijn ooghoeken staan. 'Hoe gaat het eigenlijk met jou?' vroeg hij hem oprecht na een lange stilte. Het was hem al snel opgevallen dat er een hoop dingen in zijn huis veranderd waren. De hakken in de gang waren de eerste dingen geweest die hem lieten herinneren dat Achilles met iemand anders samen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 19, 2016 9:18 pm

'Je kan me niet vertellen dat je hier voor de lol bent.' merkte hij op, waarna hij naar zijn game-kamer liep om zijn spel op te slaan en vervolgens af te sluiten. Met zijn telefoon in zijn handen liep hij weer terug naar de woonkamer en keek hij naar Amie die in haar mand lag. 'Heb je hem al gevonden?' vroeg hij na een tijdje en stopte zijn telefoon weg. 'Het gaat prima.' Een praatbui had hij niet, het zien van Patrokles bracht zoveel gevoelens en emoties met zich mee dat hij zich liever helemaal afsloot dan er ook maar iets van te laten zien. Die voldoening zou hij Patrokles niet geven en hij wilde zichzelf de emotionele achtbaan besparen. 'Met jou?' vroeg hij na een lange stilte. Hij mocht dan wel chagrijnig zijn, onbeleefd zou hij niet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 19, 2016 9:55 pm

’Nog niet,’ zei hij enkel, terwijl hij ijverig door zocht tussen de kussens van de stoelen. Patrokles glimlachte even kort naar Achilles bij het horen dat het goed ging en knikte vervolgens vluchtig. Hij was blij dat het goed ging met zijn vriend en dat hij blijkbaar ook gelukkig was met Eliza, ondanks dat het bij hemzelf onbewust pijn deed. ‘Het gaat ook prima.’ Het ging in elk geval een stuk beter dan enkele weken eerder. Hij had flink in de put gezeten na hun breuk en hij was er nog steeds niet uit. Gelukkig maakte Noah een heleboel goed. Enkel al zijn aanwezigheid stelde Patrokles al erg op prijs. ‘Ik mis Amigo,’ zei hij na een lange stilte. ‘Ik- ik ben te weinig thuis. Hij was de hele dag alleen. Ik moest hem wel weer terug brengen naar het asiel.’ Hij herinnerde zich nog goed het emotionele afscheid van zijn hond. Gedurende de hele rit naar huis had hij gehuild. Het was iets waar hij met niemand echt goed over had gesproken. Achilles was de enige met wie hij er überhaupt over wilde praten. Toen hij niets vond tussen de kussens, stond hij op en liep hij richting de game kamer. Eenmaal naast Achilles stopte hij en haalde hij diep adem. ‘Het spijt me van het lied. Dat het nu overal wordt gedraaid.’ Hij liep vervolgens door naar de andere kamer en ging daar tussen de kussens zoeken. Hij had het zo vaak voor Achilles gezongen, hij had het speciaal voor hem geschreven, en nu kon iedereen het horen. Het was "hun" lied geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:20 pm

Wat ongemakkelijk bleef Achilles in de woonkamer staan en keek hij naar Patrokles die aan het zoeken was. Zelf keek hij op het dressoir en in de laatjes, maar daar lag hij ook niet. Achilles zou er ook moeite mee hebben als hij Amie terug zou moeten brengen naar het dierenasiel, maar hij wist niet goed hoe hij op de woorden van Patrokles moest reageren. 'Het is inderdaad rot.' zei hij uiteindelijk maar. 'Maar wel beter voor Amigo, het is ook niets als hij de hele dag alleen zit.' Er volgde weer een lange stilte en pas toen Patrokles weer begon te praten keek hij op. 'Oh, ja- geeft niet.' zei hij schouder ophalend. Hij had het nummer één keer afgeluisterd en dat was helemaal in het begin, daarna had hij hem continu afgezet als hij op de radio kwam, maar dat zei hij niet hardop. 'Ik kijk wel even in de game kamer.' Met deze woorden liep hij naar zijn game room en ging daar tussen de kussens zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:43 pm

Patrokles veegde met zijn handen over zijn gezicht, zuchtte diep en liep vervolgens ook naar de game kamer toe. 'Waarom kunnen we geen vrienden zijn?' was het eerste wat hij zei, terwijl hij Achilles recht aan keek. 'Ik- ik heb iemand nodig om over Amigo te praten en het énige wat je zegt, is "dat het rot is"? Je wéét hoe dat moet voelen, jij bent de enige die Amigo kende, die-' Hij haalde diep adem en liet zijn hoofd hangen. Hij liep ondertussen door de ruimte heen en bukte zo nu en dan om onder een kast te kijken. Het deed hem pijn dat Achilles zo onverschillig tegenover hem leek. Alsof het hem allemaal niet boeide. 'Ik weet dat we niet goed uit elkaar zijn gegaan en dat we het nooit hebben uitgepraat. Maar- We kunnen toch wel contact houden? Misschien doet het Amigo wel goed om Amie weer eens te zien. Hij is zo stilletjes in het asiel...' Patrokles bleef voor de bank stil staan en keek neer op zijn ex-vriend. 'Alsjeblieft...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 23, 2016 8:49 pm

'Luister, ik-' Achilles zuchtte uit en keek hem aan. 'Ik heb een nieuwe relatie, ik ben met Eliza en- en ik ben gelukkig met haar oké?' Als hij Patrokles zag bracht het alleen maar nare herinneringen naar boven, of pijn en het waren beide dingen waar hij niet aan herinnert wilde worden. 'Alsjeblieft Patrokles, maak het niet moeilijker dan het al is. Zoek je creditcard en ga.' zei hij, terwijl hij de kussens weer terug op de bank schoof en de kamer verliet. In de woonkamer zuchtte hij diep haalde hij zijn handen over zijn gezicht heen en keek hij naar Amie die in haar mand lag te slapen. Natuurlijk wist hij hoe Patrokles zich voelde over Amigo, maar had hij moeten doen? Hem omhelzen? Zeggen dat alles goed zou komen? Amigo adopteren? En dan wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimeza apr 23, 2016 9:02 pm

'Ik heb ook een vriend!' riep hij vluchtig, zonder erover na te denken. Hij wilde niet dat Achilles zou denken dat hij hier enkel was om hem terug te winnen. Hij liep achter Achilles aan en bleef in de deuropening naar de woonkamer staan. 'Ik- We zijn allebei tevreden met hoe het nu is. Ik probeer dat ook niet te veranderen. Maar we kunnen elkaar toch nog wel spreken? Ik wil je niet negeren als ik je ergens tegen komen of-' Hij wreef onzeker over zijn nek heen en keek hem nerveus aan. 'Ik- ik wil je nergens toe dwingen. Ik weet dat het lastig is - en bij de Goden, dit is moeilijk en pijnlijk en.. - maar het zal vast wennen, niet waar?' Hij keek hem afwachtend aan en besefte plots hoe opdringerig hij was. Peinzend beet hij op zijn lip en gebaarde vervolgens naar de slaapkamer. 'Denk er alsjeblieft over na. Ik- ik zal daar even gaan kijken.' Hij liep weg en ging vervolgens de slaapkamer in, voordat Achilles zou protesteren. Hij ging op de grond liggen en keek onder het bed, terwijl zijn gedachten enkel bij zijn eerdere woorden zat. Hij wilde Achilles blijven zien en niet blijven doorleven alsof ze vreemden van elkaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimema apr 25, 2016 11:17 pm

'Hier, we hebben allebei een nieuwe relatie. We zijn allebei gelukkig, laten we het niet moeilijker maken dan dit.' Het was niet dat Achilles hem niet wilde zien omdat hij Patrokles niet mocht, hoewel hij ergens nog steeds boos was op hem, maar het was eerder dat het teveel emoties met zich mee bracht. Emoties die Achilles zichzelf wilde besparen. 'Wat voor toegevoegde waarde zal het hebben? En daarbij, wat moet Eliza wel denken als ik zeg dat ik met je sta te socializen?' Het kon hem vrij weinig interesseren wat Eliza erover dacht, maar het was een goed argument om te gebruiken. 'Luister, ik zit er gewoon niet op te wachten oké? Niet nu in ieder geval.' Hij kon maar beter eerlijk zijn en de pleister snel van de wond aftrekken, dan er omheen draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 26, 2016 1:59 pm

Patrokles zocht onder het bed en vond uiteindelijk dichtbij het nachtkastje zijn creditcard. Het was aan de kant waar hij vaak had gelegen en ook wel spullen op het kastje had neergelegd. De creditcard was vast ooit gevallen. Terwijl hij weer terug liep naar de woonkamer toe, hoorde hij de woorden van Achilles aan en leek het wel alsof het kwartje viel. Met een ongelovige blik keek hij zijn ex aan en slikte hij moeizaam, terwijl hij voelde hoe zijn vrije hand zich balde. 'Hoe komt het nou eigenlijk dat je Eliza hebt vergeven, terwijl ze is vréémdgegaan, en jij mij niet eens kan aan kijken, omdat ik informatie heb achtergehouden? Hoeveel stelde onze relatie eigenlijk voor dat je mij dan niet kan vergeven, terwijl ik al die tijd trouw ben gebleven, zoals goede partners doen? Was die ruzie een goed excuus om eindelijk van mij af te zijn en Eliza weer terug te nemen? Koos je mij omdat ik naïef genoeg was om met je naar bed te gaan en een relatie aan te gaan, zodat je iemand had die je bezig kon houden?' Patrokles kreeg meer en meer het idee dat hij al die maanden puur gebruikt was door zijn vriend. Hoe kon het anders dat hij zijn vreemdgaande vriendin vergaf en hem nooit meer wou zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 26, 2016 2:11 pm

Achilles liet Patrokles uitrazen. Hij had geen zin om beschuldigd te worden van dingen die niet waar waren, maar hij had ook geen zin om hier ruzie over te maken met zijn ex-vriend. 'Als jij wilt geloven dat ik je al die tijd hebt gebruikt- prima, als het dat beter voor je maakt, of makkelijker dan geloof het vooral Patrokles. Maar verwacht niet van me dat ik happy de peppy met je ga socializen, terwijl je me hier staat te beschuldigen van dingen waarvan je zelf weet dat ze niet waar zijn.' Het verbaasde hem zelf hoe kalm hij bleef onder de situatie. Normaal wat hij altijd degene geweest die snel op zijn teentjes was getrapt en ook zeker niet de moeite deed om dat te verbergen. Achilles blik gleed naar de creditcard in Patrokles zijn handen en daarna weer terug naar boven, zodat hij Patrokles blik kon vangen. 'Het lijkt me verstandig als je gaat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 26, 2016 2:22 pm

Patrokles wist ook wel dat het niet waar was dat Achilles' gevoelens voor hem nep waren, maar hij kon geen andere verklaring vinden voor het gedrag van zijn ex. 'Het gaat er niet over dat je mij hebt wel of niet hebt gebruikt, bij de Goden- Het gaat erom dat je háár wel nog wilt zien, maar mij niet!' Hij voelde hoe zijn gezicht rood werd van de opwinding en woede en bijna had hij zijn creditcard onbewust gebroken. 'Maar als ze weer vreemd gaat, dan hoef je niet bij mij te komen aan kloppen. Ik hoop dat je dan beseft hoe erg je een vriend hebt zitten weg duwen, alleen maar door je eigen trots en koppigheid.' Hij pakte zijn jas van de bank op, drukte nog een laatste kus op Amie's kopje en sloeg vervolgens de voordeur hard achter hem dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement van Achilles - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement van Achilles
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Appartement van Patrokles
» Achilles
» Achilles' huis
» Tent van Achilles en Patrokles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Alternate Universe-
Ga naar: