Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Appartement van Achilles

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 12:24 am

Achilles keek naar al het eten wat Patrokles mee had genomen en grinnikte. 'Minstens vijf.' lachte hij en liet zichzelf op de bank ploffen. Gelukkig had hij de installatie al aangezet voordat Patrokles er was, zodat hij nu enkel de afstandsbediening hoefde te pakken en alles vanuit zijn luie stoel kon bedienen. Bij de toast van Patrokles hief hij ook zijn glas. 'Ik snap nog steeds niet hoe we het doen.' grapte hij, tikte zijn glas tegen dat van Patrokles en nam een slok. 'Heb je nog voorkeur voor iets?' vroeg hij, terwijl hij Netflix opende via zijn playstation en langs wat films scrolde die bij "aanbevolen" stonden. 'Waar heb je zin in? Thriller? Actie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 12:29 am

Patrokles dronk ook van zijn glas en keek ondertussen naar het scherm. Hij had zelf geen netflix, dus hij had geen idee waar ze uit konden kiezen. 'Oh, ik houd altijd wel van thrillers, maar ik vind actie ook goed. De laatste tijd heb ik nauwelijks film gezien, dus ik sta voor alles open.' Hij nam alvast een handvol popcorn en stopte dit in zijn mond. Hij had expres weinig gegeten voor zijn avondeten, omdat hij wist dat ze vast een heleboel snacks zouden hebben in de avond. 'Jij houdt van actie, niet waar? Laten we dan gewoon eerst een actie film doen en daarna eventueel nog een thriller. Deal?' Hij glimlachte vragend naar hem en wachtte zijn reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 12:36 am

'Deal.' Achilles klikte het kopje "actie" aan en scrolde door de films heen. 'Oh! Heb je Guardians of the Galaxy gezien?' Toen Patrokles zei van niet, moest Achilles moeite doen om hem niet al te verbaast aan te kijken. 'Ik zweer het je, maak je klaar voor de meest briljante film ooit.' grinnikte hij, terwijl hij hem aantikte. 'Je moet hem gewoon zien, veel keuze heb je hier niet meer.' lachte hij en pakte een deken naast de bank vandaan en legde deze over hen heen. Ondanks dat het klimaat warm was hier in Miami, wilde de airco er nog wel eens voor zorgen dat het fris was in huis, zeker in de avond. Met een hand vol popcorn en een gigantische grijns, keek hij naar de openingsscène van de film. Hij moest zich ervan weerhouden om alles uit te gaan leggen en Patrokles te bedolven in zijn enthousiasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 12:40 am

Patrokles keek Achilles met een grijns aan na zijn woorden. 'Ik ben heel erg benieuwd. Start hem maar!' Het was aandoenlijk om te zien hoe enthousiast hij werd door de film en Patrokles besloot dan ook maar niet te zeggen dat hij geen enkele superhelden film had gezien. Hij zou ze vast nog wel allemaal met Achilles kijken. Toen de film begon, schoof hij wat naar Achilles op en leunde hij tegen hem aan, terwijl hij hoorde hoe Achilles onder zijn adem wat woorden mee sprak. Patrokles moest na ongeveer een kwartier toegeven dat het inderdaad een leuke film was. Hij lachte zo nu en dan zelfs hardop om een grap en at ondertussen gulzig van al het eten. Toen Achilles opnieuw wat woorden mee zei, keek hij hem benieuwd aan. 'Hoe vaak heb je deze film al wel niet gezien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 9:05 am

Het duurde niet lang voordat Achilles compleet ingenomen werd door de film. Afwezig pakte hij af en toe wat popcorn uit de bak en voelde hij een aanraking van Patrokles. Bij de vraag keek hij met een run op en dacht hij even na. 'Te vaak?' zei hij uiteindelijk maar en begin te lachen. Het was één van zijn favoriete films die de afgelopen tijd uit was gekomen. De laatste paar jaren waren er sowieso veel films uitgekomen die hem aan de buis hadden gekluisterd, maar sommige kwamen niet niet boven de klassiekers. 'Van wat voor films hou jij eigenlijk?' vroeg hij nieuwsgierig en keek Patrokles aan. 'Romantische komedie, of meer een horrorfanaat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 9:20 am

Patrokles keek hem zijdelings aan en grinnikte zachtjes toen hij zag hij ingenomen Achilles was door de film. Zacht drukte hij een kus op zijn schouder en ging hij vervolgens weer onderuit gezakt zitten op de bank. 'Oh nee, allebei eigenlijk niet echt. Ik hou meer van historische films, thrillers en mysteries. Films waar je erg moet na denken,' lachte hij, waarna hij even kort nadacht. 'En soms kijk ik weleens met mijn neefje naar van die tekenfilms. Die zijn ook hilarisch. En films zoals deze vind ik ook prima!' Eigenlijk vond Patrokles alles wel leuk. Maar als er een historische film in de bioscoop kwam, was dat voor hem wel altijd een reden om te gaan. Toen de film afgelopen was, schonk hij hun glazen weer in en gaf hij de afstandsbediening aan Achilles aan. 'Dus nu een thriller?' vroeg Patrokles enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 9:40 am

Toen de dance off kwam, stond Achilles op en sprak hij mee met de woorden van de film. 'Dance-off bro. Me and you!' Terwijl hij met zijn heupen draaide en deed alsof hij Patrokles naar zich toe trok met een touw. Toen Patrokles tegenover hem stond, pakte hij zijn beide handen beet en begon hij wat vreemde dansmoves te maken. Hij had geen idee wat hij aan het doen was en uiteindelijk resulteerde dat er dan ook in dat hij moest lachen om zijn eigen vreemde bewegingen. Uiteindelijk vonden zijn lippen die van Patrokles, terwijl de muziek van de aftiteling begon te spelen. 'Kies jij deze maar.' murmelde hij tussen zijn kussen door en glimlachte uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 9:48 am

Patrokles wist al hoe laat het was toen Achilles op stond en het over een dance-off had en hij begon dus ook hard te lachen. Terwijl Achilles hem denkbeeldig naar zich toe trok, stond hij ook op en pakte hij zijn handen vast. Net als Achilles deed hij ook wat moves, zoals body rolls en zelfs wat salsa wat hij ooit geleerd had, en liet zich vervolgens lachend in Achilles' armen trekken. Zoiets zou hij enkele weken geleden nooit hadden gedaan, niet bij Achilles en zeker ook niet bij andere mensen. Teder kuste hij hem terug en liet hij zijn hand door Achilles' krullen glijden. 'Ik weet niet of we deze wel af gaan kijken,' grinnikte hij, waarna hij nog enkele keren zijn kaaklijn kuste en vervolgens weer plaats nam op het bed. Hij koos de film Shutter Island, een enorm verwarrende film, waar je je volle concentratie bij moest houden. Dat zou waarschijnlijk niet lukken, maar puur het gezicht van Leonarde DiCaprio was al reden genoeg om hem te gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 10:02 am

Achilles grinnikte bij zijn woorden. 'Daar heb ik geen problemen mee.' Zelf nam hij ook wederom plaats op de bank, sloeg zijn arm om Patrokles heen en trok hem zo dichter tegen zich aan. 'Oeh, Leonardo DiCaprio!' zei hij enthousiast toen hij de naam van de acteur in beeld zag komen. Het begin van de film keek hij nog aandachtig mee, maar na een half uur snapte hij er al geen zak meer van. Wat afwezig krulde hij wat haar van Patrokles om zijn vinger heen en drukte zijn lippen op zijn slaap. 'Waarom blijf je vannacht niet hier?' opperde hij uiteindelijk en keek hem aan. 'We hebben allebei geen honden om aan te denken, gewoon samen.' Hij was nu toch hier, dus kon hij net zo goed blijven. Daarbij had geen ook geen idee hoe laat het was, maar het zou hem niets verbazen als het al tegen middernacht aan liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 10:08 am

Patrokles ging dicht tegen hem aan zitten en liet Achilles zijn arm om hem heen slaan. Hij merkte al snel dat Achilles' aandacht minder werd voor de film en met een glimlach voelde hij zijn lippen op zijn huid. Hij wou zeg net om draaiden voor een kus, toen Achilles voorstelde dat hij bleef slapen. 'Ja, prima!' zei hij al vrij snel, terwijl hij zich bedacht of hij nog spullen van thuis moest halen. 'Ik keek toch al tegen het moment op dat ik weer naar huis moest.' Hij boog zich naar hem toe en drukte zacht een kus op zijn lippen. Hij wist niet goed wanneer hij het nieuws naar buiten moest brengen dat hij... nog maagd was. Hij had nooit seks gehad met een vrouw of met een man. Waarschijnlijk dacht Achilles dat hij wel al het bed had gedeeld met vrouwen, maar nog niet met mannen. Hij voelde hoe er een zenuwachtig gevoel in zijn buik kwam en twijfelachtig keek hij Achilles aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 10:23 am

Toen Achilles hun kus verbrak, was de twijfelachtige blik van Patrokles hem niet ontgaan. 'Wat is er?' Vragend keek hij hem aan. 'Als je je er niet comfortabel bij voelt kan het ook een andere keer?' Hij wilde niet dat Patrokles zich gedwongen voelde om hier te blijven, terwijl hij dat eigenlijk nog niet wilde en het enkel zou doen voor Achilles. 'Je moet het alleen doen als het goed voelt, oké?' Hij kwam wat overeind zodat hij Patrokles beter aan kon kijken. Inmiddels had hij de film al zodanig niet meer gevolgd, dat hij de moeite ook niet meer deed om er wat van te begrijpen, dus zette hij hem op pauze en wachtte hij tot Partokles zou zeggen wat hem dwars zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 10:33 am

Door de bemoedigende woorden van Achilles besloot hij het toch maar te zeggen. 'Oké, ehm...' begon hij zenuwachtig, terwijl hij de juiste woorden zocht. 'Ik bedoel hier niet mee dat ik denk dat we het vanavond doen, of dat ik wil het per se wil, of dat ik er aan denk en-' Hij sloot abrupt zijn mond en haalde beschaamd een hand over zijn gezicht heen. Misschien moest hij het er maar gewoon uit gooien. 'Ik- ik ben nog maagd,' zei hij zachtjes, terwijl hij Achilles niet aan durfde te kijken. 'En niet alleen met mannen, maar ook met vrouwen. En ik- ik dacht dat je dat misschien wilde weten. Of nou ja-' Hij kwam niet meer uit zijn woorden, dus besloot hij maar gewoon de reactie van Achilles af te wachten. 'Maar ik wil graag vanavond blijven! Daar heeft het niets mee te maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 10:38 am

Achilles wachtte zijn woorden af en fronste bij zijn gestuntel. Toen Patrokles eindelijk losliet wat hem zo dwars zat begon Achilles te lachen. Niet omdat hij hem aan het uitlachen was, in tegendeel zelfs, het liet hem lachen dat Patrokles dacht dat Achilles daar misschien wel moeilijk over zou doen, of hem daardoor anders zou gaan zien. 'Oké, ik ga dit maar één keer zeggen dus knoop dit goed in je oren. Het maakt me helemaal niets uit of je nog maagd bent, al had je van je leven nog nooit gezoend. Jij bent Patrokles, jij bent jij en ik vind je leuk om wie jij bent. En daarbij, is het mij een waar genoegen dat ik de eer krijg.' grapte hij en drukte zijn lippen op die van hem. 'Maak je alsjeblieft niet meer zo zenuwachtig om zoiets, oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 10:53 am

Patrokles luisterde de woorden van Achilles gespannen af, maar ontspande al snel en keek hem met een liefdevolle blik aan. Achilles was meer dan hij verdiende. Zo'n lieve reactie had hij totaal niet verwacht. Hij legde zacht zijn handen op zijn wangen en drukte zo een tedere en lange kus op zijn lippen. 'Bedankt,' zei hij zachtjes, 'dat betekent echt veel voor me. Ik- ik maakte me er zo zenuwachtig om.' Hij moest lachen om zijn eigen gedrag van eerder en ging weer dicht tegen Achilles aan zitten. De film interesseerde hem ook totaal niet meer en hij had enkel nog oog voor de man naast hem. 'Weet je dat we Amie diegene is geweest die ons samen heeft gebracht?' grinnikte hij, terwijl hij zacht zijn lippen in zijn nek plaatste. 'En ik ben haar er erg dankbaar voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 11:03 am

Achilles keek hem aan en knikte. 'Iemand die een probleem maakt over het feit dat je nog maagd bent, is niet de juiste persoon om mee samen te zijn.' verzekerde hij Patrokles. Daarnaast zei het ook veel over Patrokles zelf: hij dook niet zomaar met iedereen en hij hechtte er waarde aan, dat was misschien nog wel belangrijker. Achilles kon wel zeggen dat hij nog maagd was, maar iedereen wist dat hij dan zou liegen. 'Nu we het er toch over hebben. Ik wil wel dat je aangeeft wat je grenzen zijn oké? Ik ben- nou ja, ik ben heel wat gewend en ik heb misschien niet door als ik dingen doe die je misschien niet fijn vind of waar je je onzeker bij voelt.' zei hij. Hij wilde dat Patrokles wist dat hij nooit iets zou doen tegen zijn zin in, maar hij zou het niet altijd door hebben als hij een grens over zou gaan en hij zou zich vreselijk voelen als Patrokles iets tegen zijn zin in zou doen voor Achilles. 'Bedank haar maar de volgende keer als je haar ziet, dat zal ze vast waarderen, die kleine koppelaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 11:16 am

Patrokles luisterde naar de woorden van Achilles en knikte. Dingen die voor Achilles heel vanzelfsprekend konden zijn, waren misschien voor Patrokles wel een hele grote stap. Hij was opgelucht dat Achilles zei dat hij gewoon zijn grenzen aan kon geven en kon zeggen als iets voor hem een grote stap was. Daarbij waren ze nu op een punt dat ze gewoon eerlijk konden zijn tegen elkaar, zonder dat de ander hem ervoor zou veroordelen. Op de een of andere manier was hij toch wel blij dat Achilles meer ervaring had. Het zou daardoor vast heel soepel verlopen. 'Ik zal mijn grenzen aan geven,' beloofde Patrokles, waarna hij moest lachen. 'Ik zal wel een keer een groot bot voor haar mee nemen, dat zal ze vast op prijs stellen.' Vervolgens pakte hij Achilles' shirt vast en trok hij hem zo weer naar hem toe voor een diepere en sensuelere kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 1:05 pm

Achilles glimlachte bij zijn woorden en ging mee in de kus van Patrokles. Al snel had hij zijn armen om Patrokles heen gewikkeld. Het was fijn dat de omgang tussen hen twee steeds makkelijker en soepeler verliep. Achilles kon met volle overtuiging zeggen dat hij zich meer dan comfortabel voelde bij Patrokles in de buurt en hij hoopte dat het andersom ook gold. Hij had zichzelf al vanaf het begin voorgenomen dat ze het rustig aan zouden doen voordat ze grote stappen zouden zetten en tot nu toe was dat goed gelukt. Ze hadden een paar dates gehad, ze waren uit geweest en hadden elkaar beter leren kennen. Patrokles had hem verteld over zijn jeugd, al was Achilles wat terughoudender geweest over zijn eigen leven. Hij praatte altijd wel veel, maar de echte dingen die dicht bij hem stonden, had hij nog niet gedeeld. Deels kwam dat omdat hij het zelf nog niet allemaal verwerkt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 1:13 pm

Patrokles ging mee in de kus en gleed met zijn handen door Achilles' haren en langs zijn rug. Hij kon zich nog goed hun échte eerste kus herinneren, waarbij ze allebei nuchter waren. Het was een veel fijnere kus dan die ze eerder hadden gehad en zeker ook doordat ze allebei wisten van elkaar dat ze erachter stonden. Patrokles had enkele dagen geleden ook aan zijn broer verteld dat hij al een tijdje aan het daten was met Achilles en hij had er compleet achter gestaan. Nadat hij de kus had verbroken, keek hij Achilles nog enkele seconde stilletjes aan met een brede grijns en trok vervolgens zijn blazer uit. Als hij bleef slapen, dan kon hij net zo goed doen alsof hij thuis was en zich comfortabel maken. 'Zal ik nog even langs mijn huis gaan om wat spullen te halen? Of- of gaat het zo ook gewoon? Heb je een extra tandenborstel?' vroeg Patrokles. Hij kon simpelweg in zijn boxer en shirt slapen en hij kon morgenochtend vast wel even onder de douche.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 1:25 pm

'Ik heb vast nog wel wat liggen.' verzekerde Achilles hem en glimlachte eveneens. Hij had geen zin om eerst nog langs Patrokles' huis te moeten, dan waren ze weer helemaal uit de fijne sfeer die er nu hing. 'Die film gaat het niet meer worden vrees ik, ik was de draad al kwijt na het eerste kwartier.' grinnikte Achilles en zette de film, die nu al een tijdje op pauze stond, maar uit. 'Ken je Call of Duty?' vroeg hij uiteindelijk enthousiast en glimlachte breed. 'Want zoals je al zei, ga ik van jou een echte gamer maken.' Hij viste zijn controllers naast de bank vandaan en overhandigde er eentje aan Patrokles. Al snel had hij het spel opgestart en ging hij terug naast Patrokles zitten. 'Oké, er komen steeds golven van vijanden en het is de bedoeling dat we ze uitschakelen.' begon hij en legde vervolgens uit waar alle knopjes voor diende. 'En tot slot, R2 is schieten. Oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 2:42 pm

'Call of Duty? Ik ken het wel, maar ik heb het nog nooit gespeeld,' lachte Patrokles, waarna hij al snel een controller in zijn hand gedrukt kreeg en instructie kreeg over de verschillende knopjes. 'Ik speelde wel vaak met mijn neefje Mario Kart, maar dat is dan ook het enige deed wat ik op spelcomputer heb gespeeld.' Zijn opa en oma hadden nooit geld gehad om een spelcomputer voor hem of zijn broer te kopen. 'Oké, ik snap het,' lachte hij uiteindelijk maar, ondanks dat hij de helft alweer was vergeten. Voordat het spel begon, gaf hij Achilles nog een kus op zijn wang en grinnikte hij: 'Vergeef me als ik het heel slecht ga doen.' Hij richtte zich op het spel en probeerde zoveel mogelijk vijanden uit te schakelen. Ondanks dat hij veel vaker dood ging dat dat hij zelf vijanden doodde, ging het nog niet eens verschrikkelijk slecht. 'Heb je ook spellen zonder schieten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 2:52 pm

Achilles schakelde vijand na vijand uit en moest lachen toen hij Patrokles voor de zoveelste keer dood op de grond zag liggen. Toen de ronde afgelopen was legde hij zijn controller aan de kant. 'Het kan nog slechter, geloof me.' verzekerde hij Patrokles lachend en kuste hem zachtjes op zijn lippen. Normaal was hij nooit iemand geweest die heel klef was of continu kusjes gaf, maar hij verlangde naar de aanrakingen van Patrokles. 'Ik heb Fifa, en wat oude NFL spellen.' lachte hij. Verder waren het allemaal schietspellen. Ergens in de kelder had hij nog een oude Nintendo 64 liggen met Mario en Donkey Kong spellen, al zou hij die niet zo één twee drie weten te vinden. 'Maar we kunnen ook wat anders doen?' Hij zou Patrokles nog wel eens overhalen, als hij het wat vaker zou doen, zou het vanzelf leuker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 2:59 pm

'Nu weet ik ten minste wat ik je kan geven als ik eens iets voor je wil kopen,' glimlachte Patrokles, waarna hij de kus van Achilles ontving en zijn armen om zijn nek wikkelde. Hij vond het heerlijk om zo intiem te zijn met Achilles, vooral nu ze zich allebei zo op hun gemak voelde. Daarbij was Achilles een erge goede kusser. 'Ik wil nog wel een revanche met Call of Duty,' glimlachte Patrokles uiteindelijk, maar in plaats van de controller te pakken, stond hij half op van de bank. 'Kan ik een joggingbroek van jou lenen? Ik word gek van de spijkerbroek die ik aan heb.' Het zat niet lekker om zo onderuitgezakt te zitten in zijn broek en nu ze hier toch nog wel even zouden zitten, wilde hij liever wat comfortabelers aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 3:15 pm

'Weet je zeker dat je een revanche wil?' lachte Achilles plagend en stond op bij zijn volgende woorden. 'Maar natuurlijk kan dat.' Hij liep al richting zijn slaapkamer om er een uit de kast te vissen. Omdat hij altijd sportte en trainde had hij een gigantische voorraad aan joggingbroeken en andere sportkledij. 'Kies er maar eentje uit.' grinnikte hij toen hij zijn kledingkast open had getrokken en naar de stapel joggingbroeken wees, waarna hij zichzelf achterover op zijn bed liet vallen. Natuurlijk had hij het vanochtend weer eens niet opgemaakt en had hij voordat Patrokles kwam een schampere poging gedaan om het dekbed recht te trekken en de kussens er enigszins netjes uit te laten zien, maar erg overtuigend was het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patrokles

Patrokles


Aantal berichten : 287
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 4:15 pm

Patrokles liep met Achilles mee naar de slaap kamer en keek nieuwsgierig in zijn kast. Hij pakte de bovenste joggingbroek van de stapel af en sloot vervolgens de kledingkast. 'Hoe laat is het trouwens?' vroeg hij benieuwd, terwijl hij zijn riem opende en vervolgens zijn broek uit deed. Daarna trok hij zijn joggingbroek aan en zag hij Achilles op bed liggen. 'Nog niet in slaap vallen,' plaagde hij zijn vriend, waarna hij zelf ook op bed kroop en boven Achilles ging hangen. Teder kuste hij zijn lippen en glimlachte hij naar hem. Gelukkig hadden ze allebei morgen vrij en konden ze het zo laat maken als ze wilden. 'Gaan we nog een revanche potje doen of-?' Hij keek zijn vriend vragend aan en drukte zacht zijn lippen op zijn kaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 16-08-15

Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitimedo jan 14, 2016 6:09 pm

'Ik in slaap vallen? Het is pas half 1.' Achilles lachte toen patrokles boven hem ging hangen. 'Als je nog een revanche potje wil doen, zeg ik daar geen nee tegen.' zei hij en trok hem verder het bed op. Hij draaide hen om zodat hij boven Patrokles hing en trok één van zijn wenkbrauwen op. 'Of zijn er andere dingen die meneer Mendoza wilt doen?' Hij zette één hand aan iedere kant van Patrokles hoofd en kuste zijn lippen teder. 'Je smaakt nog steeds naar popcorn.' grapte hij toen hij zijn lippen los had gemaakt van Patrokles en streek een plukje haar weg uit zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement van Achilles - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement van Achilles   Appartement van Achilles - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement van Achilles
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Appartement van Patrokles
» Achilles
» Achilles' huis
» Tent van Achilles en Patrokles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het RPG :: Alternate Universe-
Ga naar: